Στο κατάστημα αυτό, ο επιχειρηματίας θα δημοσιεύει κατάλογο των προϊόντων που θα είναι ορατός στους υπόλοιπους χρήστες, οι οποίοι θα μπορούν να περιηγηθούν σε αυτά και αφου επιλέξουν να προχωρήσουν στην αγορά. Για τη διαμόρφωση ενός Facebook store υπάρχει δυνατότητα προσαρμογής της εμφάνισης και της αισθητικής.
Η τελική παραγγελία γίνεται με 2 τρόπους. Είτε στον ήδη υπάρχοντα ιστότοπο της επιχείρησης, όπου ο πελάτης ανακατευθύνεται μέσω της εφαρμογής για να ολοκληρώσει την αγορά του, ή απευθείας από την εφαρμογή, χωρίς να αφήσει καθόλου το περιβάλλον του Facebook. Στη 2η περίπτωση κατά την ολοκλήρωση της αγοράς, που μπορεί να γίνει μέσω κάρτας ή paypal, το Facebook κρατάει προμήθεια 5% ανά συναλλαγή, ή ένα στάνταρ ποσό (0.40$) για συναλλαγές μέχρι και 8$.